ریل اسانسور mf چین t5و t9

ریل اسانسور mf چین t5و t9

قیمت ریل اسانسور mf

قیمت ریل اسانسور t5 و t9

توضیحات
ریل آسانسور mf چین یکی از گونه های متداول و پر کاربرد در کشور است که بیشترین استفاده در کشور را به خود اختصاص داده است.این ریل آسانسور توانسته است در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد استفاده قرار گیرد.مجموعه فنی مهندسی اطلس اسا به عنوان نمایندگی فروش ریل آسانسور این محصول را به سراسر کشور عرضه می نماید.

ریل آسانسور mf چین
MF مختصر شده کلمه MONTEFERO است .ریل آسانسور MF تی۹ ساخت کارخانه مونته فرو چین است.این ریل با استفاده از روش تکنولوژی کشش سرد تولید و طراحی گردیده است و مناسب جهت آسانسورهای ۶ و ۸ نفره با حداکثر توقف ۱۰ طبقه است.

ریل آسانسور تی۹ چین در ساختمان های کوتاه وبا تعداد طبقات کم کاربرد دارد ومی توان آن را جایگزینی مناسب برای ریل های اروپایی گران قیمت دانست.

ریل آسانسور mf چین نورد سرد
هدف مد نظر در کشش سرد کاهش ضخامت ورق تحت فشار بسیار زیاد است.این ریل در دمای حداکثر تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد طراحی می گردد.

در کشش سرد با توجه به تکنولوژی مورد استفاده روغن کاری بهتر انجام می شودو این ریل از کیفیت و مرغوبیت بهتری نسبت به کشش گرم برخوردار بوده و به همین جهت قیمت آن نسبت به ریل نورد گرم گران تر می باشد.

نام کالا : ریل مونته فرو چین

نام کشور سازنده ریل : چین

برند :  مونته فرو

کشش سرد یا گرم ریل : سرد

طول محصولهر شاخه :  ۵ متر

سایز تیغه : تی ۵ تی ۹

ظرفیت تحمل بار :  ۶۰۰ کیلو گرم در هر شاخه

نهایت سرعت قابل اجرا با این ریل : ۱٫۶ متر بر ثانیه

پشت بند فابریک :  دارد

مناسب برای تعداد استارت در روز : ۲۵۰ استارت

وزن محصول :  ۵۵ کیلو گرم

این امکان در مجموعه ما فراهم گردیده که نصب و سرویس نگهداری اسانسور در تهران شما و تمام خدمات دستگاه شما را به عهده خواهیم گرفت 

قیمت : برای استعلام قیمت به روز ریل mf با کارشناس ما اقای خدابخشی با شماره 09122489104 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *