ریل اسانسور چیلیک ترک t5 و t9

ریل اسانسور چیلیک ترک t5 و t9

قیمت ریل آسانسور چیلیک

قیمت ریل آسانسور t5 وt9

توضیحات
ریل از قطعات اصلی آسانسور محسوب می شود. این قطعه در اولین مرحله از نصب آسانسور بکاربرده می شود. انواع ریل آسانسور در سراسر دنیا در حال ساخت است. در کشور ترکیه ریل های آسانسور با معرفی برند های مختلفی وارد بازار شده اند. یکی از ریل های مطرح در بازار ریل آسانسور چیلیک است. ریل آسانسور چیلیک T5-T9 کاربرد بسیاری در صنعت آسانسور کشور داشته است.

ریل آسانسور چیلیک T5-T9
یکی از بهترین ریل های تولید شده در کشور ترکیه ریل آسانسور چیلیک است. این ریل در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ریل با مقاطع T5، T9 و T16 عرضه می شود.

ریل آسانسور مسئول هدایت کابین و قاب وزنه و محدود کردن حرکات افقی، جلوگیری از نوسانات کابین به علت نیروهای خارج از مرکز در اثر جابجایی نفرات و بار و توقف و نگه داشتن کابین آسانسور بوده که معمولا از جنس فولاد ساخته می شود. ریل ها باید به صورت موازی در چاه آسانسور نصب شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. از نمونه ریل های مقاوم ریل آسانسور چیلیک T5-T9 می باشد.

توضیحات ریل آسانسور چیلیک T5-T9
چیلیک نام یک برند از محصولات کشور ترکیه است که به ساخت ریل آسانسور می پردازد. ریل آسانسور چیلیک از فولاد ساخته شده و در برابر فشار بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. این ریل به سبب کیفیت مطلوبی که دارد، به عنوان یکی از ریل های باکیفیت تولید شده در منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. این ریل آسانسور ترک همچون ریل های دیگر به صورت شاخه های ۵ متری با ضخامت ۵ میلیمتری عرضه می شود.

چیلیک متناسب با ظرفیت ۶ تا ۸ نفره ساخته شده است. ریل های چیلیک برای حداکثر توقف تا ۱۰ طبقه مناسب است. ناگفته نماند که این ریل آسانسور با استفاده از روش کشش سرد یا همان نورد سرد تولید شده است. تا کنون در ریل آسانسور چیلیک T5-T9 هیچ گونه کجی و انحراف دیده نشده است.

برند /brand  : چیلیک

نام کشور سازنده ریل : ترکیه

کشش سرد یا گرم ریل/Cold or hot traction rails : سرد

طول محصول /Product length : هر شاخه ۵ متر

سایز تیغه /Blade size : تی ۵ تی ۹

ظرفیت تحمل بار : ۶۰۰ کیلو گرم در هر شاخه

پشت بند فابریک /Behind the fabric strap :  دارد

مناسب برای تعداد استارت در روز : ۲۵۰ استارت

وزن محصول : ۸۹ کیلو گرم

این امکان در مجموعه ما فراهم گردیده که نصب و سرویس نگهداری اسانسور در تهران شما و تمام خدمات دستگاه شما را به عهده خواهیم گرفت 

قیمت : برای استعلام قیمت به روز ریل چیلیک با کارشناس ما اقای خدابخشی با شماره 09122489104 تماس بگیرید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *