موتور آسانسور الکو پلاس

موتور اسانسور الکو پلاس

قیمت موتور آسانسور الکو پلاس / قیمت فلکه موتور آسانسور الکو / لیست قیمت موتور الکو / خدمات پس از فروش موتور الکو / کاتالوگ موتور الکو / مشخصات موتور آسانسور الکو

توضیحات
نیروی محرکه لازم برای حرکت آسانسور توسط موتور تامین می شود.این قطعه اصلی ترین قطعه آسانسور است و از اهمیت بالایی برخوردار است.موتور آسانسور الکو پلاس یکی از موتورهای گیربگس ساخته شده در داخل کشور است.که از کیفیت مناسب و بازده مطلوبی برخوردار است.این موتور گیربکس با توجه به توان موتور ، برای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.مجموعه اطلس اسا به عنوان نمایندگی فروش موتور آسانسور ، این موتور گیربکس را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می نماید.

موتور آسانسور الکو پلاس
در حال حاضر موتورهای گیربکس آسانسور با توان و ظرفیت های مختلف تولید و به سراسر کشور عرضه می شوند.موتور آسانسور الکو پلاس ۵٫۵ کیلووات ، با سرعت یک متر بر ثانیه طراحی شده است.این موتور آسانسور برای پروژه های نصب و راه اندازی ۶ توقف ۶ نفره مناسب است.

موتور الکو پلاس دارای کیفیت حرکتی مناسب ، صدای کم و بازده مناسب است.از نکاتی که در مورد این موتور گیربکس حائز اهمیت است : قیمت مناسب و مقرون به صرفه و مطابقت موتور گیربکس با شرایط آب و هوایی کشور است.

موتور آسانسور الکو پلاس توضیحات
موتور آسانسور الکو پلاس به صورت ۶ نفره و با ضریب تبدیل ۱٫۴۳ طراحی شده است.این موتور گیربکس به صورت ۴ شیار و مطابق با سیم بکسل نمره ۱۰ به بازار عرضه شده است.قیمت مناسب ، راندمان بالا و صدای کم از خصوصیات این موتور گیربکس آسانسور است.

موتور الکو با دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می گردد.گفتنی است : موتور گیربکس یکی از مهم ترین قطعات آسانسور است و در قسمت مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

نام کالا  : موتور آسانسور الکو ۵٫۵کیلووات دو سرعته

کشور سازنده : ساخت ایران

برند : الکو

سیستم حرکتی سرعت  : یک متر ۱:۱

برق مصرفی : ۳ فاز (۳۸۰ولت)

قدرت موتور آسانسور الکو پلاس : ۵٫۵ کیلووات

تعداد دور سیم پیچ : دو دور

ظرفیت استاندارد : ۵۰۰ کیلوگرم

اینکودر فابریک : ندارد

میزان نویز و صدا : ۶۰ دسیبل

مناسب تعداد استارت در ساعت : ۱۸۰ استارت

استاتیک لود : ۲۵۰۰ کیلو گرم

قطر فلکه موتور آسانسور الکو پلاس : ۵۵ سانتی متر

جریان راه اندازی : ۱۴ آمپر

وزن محصول : ۲۴۰

این امکان در مجموعه ما فراهم گردیده که نصب و سرویس نگهداری اسانسور در تهران شما و تمام خدمات دستگاه شما را به عهده خواهیم گرفت 

قیمت : برای استعلام قیمت به روز موتور ایرانی الکو پلاس با کارشناس ما اقای خدابخشی با شماره 09122489104 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *